Tidsfördriv på planet



Isabelle skriver;

Var inne på akademibokhandeln för några dagar sen och tänkte att jag skulle köpa lite pocket böcker. De har nämligen ett erbjudande just nu, 3 pocket för bara 149:-
Jag hade länge funderat på att köpa åtminstone en bok på engelska och lutade redan åt Shutter island. Men erbjudandet gällde ju såklart inte böcker på engelska! Så det hela slutade med att jag köpte en bok på engelska för 119:- när jag kunde ha fått tre på svenska för 149:-!
Var det värt det? Jag tror det : ) Boken har definitivt potential!
Vill bara krypa ner i min flygplans stol och börja läsa nu! tihi




Kommentarer
Postat av: Tobbe Lind

Du kommer ha hur roligt som helst Isabelle. Jag läser en serie om Rom nu, men när du kommer tillbaka till lilla landet lagom om några veckor så lånar jag boken av dig... om den var nåt att ha :)

2010-05-08 @ 10:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0