Only one week to go!


Isabelle skriver;

Fyfaaasen ... idag är det lördag vilket innebär att vi åker om bara en liten vecka! Kan ni fatta? Det här är helt sjukt ; P tiden har verkligen sprungit iväg.

Eftermiddagen har jag spenderat ute på Erikslund. Tog med mig min bror och Erika på kamerajakt. Brorsan är ju proffs på sånt där så det är väldigt praktiskt och smart att ta med honom som hjälp. Speciellt när man inte själv är så insatt i ”kameravärlden”!
Efter lite, okej ganska mycket, velande kom jag faktiskt därifrån med en ny kamera : ) En fuji finepix f72 och jag är riktigt nöjd än så länge! Köpte en liten kamera väska också och ett till minne ... det lär ju knäppas en del bilder i USA, eller vad tror ni? ; P






USA get ready ... here we come!


Kommentarer
Postat av: Erika

Haha, ja vela det kan ni men du klår fortfarande inte Christoffer :P Jag tror det kommer och bli mycket fina kort knäppta!

2010-05-04 @ 11:38:24
URL: http://erikawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0