Lika som bar!


Idag, fastan vi ar jattesjuka, pallrade vi oss faktiskt ivag till venice beach. Det var fullt med skummisar och som vanligt fick vi massa kommentarer ... tydligen syns det forresten att vi ar utlanningar! haha

Kille nr1: "Nice sisters! Where are you from?"
Kille nr2: "Maybe they don't understand english!"
Kille nr1: "They understand, they just don't want to tell us! Please just tell us were you're from?"
Iso: "Sweden!"
Kille nr1: "Oh damn!"
Kille nr2: "Is it true what they say about swedish women?"
Iso: "NO!"
Bada killarna borjar asgarva!

Forutom sant dar far vi aven ganska ofta hora att vi ar "Beautiful sisters!" osv men idag nar vi gick armkrok langs venice beach fick vi faktistk hora nagot nytt; "Cute couple!" haha : P




Systrarna? tillsammans med Mickey!







Kommentarer
Postat av: yvonne

Jiiises , vad den där uppfattningen om svenska kvinnor är fast förankrad utomlands!!! Ja , ja , det har vi upphovsmännen till flera , mer eller mindre rumsrena " höjdarfilmer " att tacka för .

Och min uppfattning om vad som upptar större delen av mäns hjärnor blir ännu mer fast förankrad , den med ! Nääärå , skoja bara ;)

Fick mig ett gott skratt iallafall !

Hoppas ni mår bättre idag , det gör jag .Vädret har varit underbart i flera dagar så jag bara njuter så länge det varar . Svensk sommar ÄR fantastisk !

KRAAAAMAR <3 <3 <3



2010-06-05 @ 11:08:05
Postat av: syster-kussen

Hej hopp! Ja det verkar onodigt att bli sjuk pa resan nar man har sa manga andra dagar pa aret att v sjuk pa. Jag ar frisk iallafall, Eddy ocksa. Vadret har ar konstigt! Det ar ju typ orkan sasong nu sa det regnar och askar varenda dag nastan. Men bara korta stunder, sen ar det som om nagon tander en lampa sa ar solen uppe och branner. Sen blir det mulet igen. Konstigt. Askan har ar helt sjuk! Hela himlen lyser upp.Jag tycker inte det ar varmt som forra gangen. Man kan ta promenader eller spela kubb (eddy ar kubb-mastare!)ute i solen utan att lida.Eller ja..lida och lida...man stannar ju inte ute nagon langre stund anda, 32 grader i skuggen ar anda lite varmt efter ett tag.. Men nar det regnat och solen kommer upp igen och far vattnet att dunsta blir det ackligt fuktigt och varmt sa man bara vill aka hem :P Igar fick jag seriost damp nar vi skulle ut till en klubb. Klockan va kanske 23.00 och jag skulle sminka mig. Haret fastnade i nacken, sminket smalte innan jag ens fatt det att fastna i ansiktet och mina fotter hade svallt av varmen sa jag inte fick pa mig skorna. Ganska grinig dar ett tag.. Men efter klubben gick vi och badade i havet (utan ombyte och handduk men vad gor val det, man borjar inte direkt frysa har fast det ar mitt i natten). Det var trevligt. Klubben var lite galen, precis som det mesta ar i USA. Alla bartenders var typ strippor (mannen ocksa sa jag klagar inte haha) Nu ska jag ga och sno godisbilar fran eddy medan han jobbar. Vi hors! Krya pa er!

2010-06-06 @ 23:02:44
Postat av: Anonym

Hej hopp! Ja det verkar onodigt att bli sjuk pa resan nar man har sa manga andra dagar pa aret att v sjuk pa. Jag ar frisk iallafall, Eddy ocksa. Vadret har ar konstigt! Det ar ju typ orkan sasong nu sa det regnar och askar varenda dag nastan. Men bara korta stunder, sen ar det som om nagon tander en lampa sa ar solen uppe och branner. Sen blir det mulet igen. Konstigt. Askan har ar helt sjuk! Hela himlen lyser upp.Jag tycker inte det ar varmt som forra gangen. Man kan ta promenader eller spela kubb (eddy ar kubb-mastare!)ute i solen utan att lida.Eller ja..lida och lida...man stannar ju inte ute nagon langre stund anda, 32 grader i skuggen ar anda lite varmt efter ett tag.. Men nar det regnat och solen kommer upp igen och far vattnet att dunsta blir det ackligt fuktigt och varmt sa man bara vill aka hem :P Igar fick jag seriost damp nar vi skulle ut till en klubb. Klockan va kanske 23.00 och jag skulle sminka mig. Haret fastnade i nacken, sminket smalte innan jag ens fatt det att fastna i ansiktet och mina fotter hade svallt av varmen sa jag inte fick pa mig skorna. Ganska grinig dar ett tag.. Men efter klubben gick vi och badade i havet (utan ombyte och handduk men vad gor val det, man borjar inte direkt frysa har fast det ar mitt i natten). Det var trevligt. Klubben var lite galen, precis som det mesta ar i USA. Alla bartenders var typ strippor (mannen ocksa sa jag klagar inte haha) Nu ska jag ga och sno godisbilar fran eddy medan han jobbar. Vi hors! Krya pa er!

2010-06-06 @ 23:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0